ברק ומוריה נישאו:)

ברק ומוריה נישאו:)

"קצת" באיחור...אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם...לא?!?

מערכת
02.07.2013
שליש הכירו באתר ברק ומוריה נישאו:)

שלום וברכה....

"קצת" באיחור...אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם...לא?!? אז אני ו- mor30 התחתנו בשעה טובה בחודש מרץ האחרון......

מלאאאאאאאאאאאאאא ת ו ד ה

ברק ומוריה לייבוביץ'