הודעות
אהבו אותי
חיפוש
צפיות
בלוג
פרופיל
שלום וברכה....
"קצת" באיחור...אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם...לא?!? אז אני ו- mor30 התחתנו בשעה טובה בחודש מרץ האחרון......
מלאאאאאאאאאאאאאא ת ו ד ה
ברק ומוריה לייבוביץ'