אנו מודים לכם על שקישרתם ביננו ורצינו בעיקר להוציא את הסטיגמות על אתרי הכרויות (אם עדיין יש למישהו), כי בלי האתר לא היינו מכירים נקודה. חבל להתבייש ולפספס הזדמנות כי לכל אחד ואחת יש את הצד השני ואולי זה באתר...
(אתם יכולים לפרסם בשמחה) יוסי ורעות לוגאסי