הודעה: שבוע טוב!!! אז למי אנחנו צריכים לומר תודה!??!
ב"ה אני ושמואל הכרנו פה, בזכותכם!!!
תמסרו תודה ענקית ואישית למי שהקים את האתר...!!!
אשריכם!! אנחנו מתחתנים אוטוטו :)
ועכשיו בקשה קטנה..יש אפשרות לקבל את ההתכתבות שלנו?
אני אשמח מאוד! זה בשביל להפתיע את שמואל :)