אל תהססו. תאמינו, תחלמו!

אל תהססו. תאמינו, תחלמו!

"שלחתי לאביטל הודעה, התכתבנו מעט ויצאנו במשך 8 חודשים. התחתנו לפני חצי שנה בחתונת קורונה אינטימית ומרגשת ביותר בנוכחות המשפחה והחברים הקרובים. ממליצים עליכם בכל מקום. אל תהססו. תאמינו, תחלמו ותרשמו... ובקרוב גם אצלכם :)"

מוטי ואביטל - הכירו בשליש גן עדן
30.11.2020
שליש הכירו באתר אל תהססו. תאמינו, תחלמו!

מזל טוב!!! בזכותכם מצאנו אחד את השניה.

שלחתי לאביטל הודעה, התכתבנו מעט ויצאנו במשך 8 חודשים. התחתנו לפני חצי שנה ב21.5.2020, בחתונת קורונה אינטימית ומרגשת ביותר בנוכחות המשפחה והחברים הקרובים.

מודים וממליצים עליכם בכל מקום.

אל תהססו. תאמינו, תחלמו ותרשמו... ובקרוב גם אצלכם :)

תודה על הכל -

מוטי ואביטל.

#לעוד כתבות במגזין החדש של שליש גן עדן - לחצו כאן

#עדיין לא רשומים ומחפשים זוגיות איכותית?

לחצו להרשמה: שליש גן עדן הכרויות לדתיים ולשומרי מסורת.

להורדת האפליקציה של שליש גן עדן באנדרואיד google play לחצו כאן

להורדת האפליקציה של שליש גן עדן באייפון apple store לחצו כאן

#עקבו אחרינו ברשתות החברתיות!

שליש גן עדן בפייסבוק

שליש גן עדן ביוטיוב

שליש גן עדן באינסטגרם