הדר לא ויתרה - וב

הדר לא ויתרה - וב"ה זיווג נוסף הושלם בהצלחה!

אחרי הפסקה של כמה חודשים ארוכים אני (הדר) אזרתי אומץ ויצרתי קשר עם עדי.. ב"ה זה הצליח וחודשיים (בדיוק...!!!) אחרי הדייט הראשון הזה עדי הציע נישואין ובחסדי ה' העצומים היום אנחנו כבר בחודש השביעי ומחכים להתרחב בתור משפחה :)

מערכת
30.09.2013
שליש הכירו באתר הדר לא ויתרה - וב"ה זיווג נוסף הושלם בהצלחה!

צוות "שליש גן עדן" היקר!

ברצוננו להודות לכם על כך שבזכותכם זכינו למצוא את הזיווג שלנו ושהייתם חלק משמחתנו.

אז בקצרה הסיפור שלנו- הדייט הראשון היה לפני יותר משנה וחצי והיינו באורות!! אך לצערנו עדי עדיין בצבא מה שגרם לנו לצאת כמה פעמים בלי הצלחה. (3 פעמים..)

אחרי הפסקה של כמה חודשים ארוכים אני (הדר) אזרתי אומץ ויצרתי קשר עם עדי בפעם האחרונה- ב"ה זה הצליח וחודשיים (בדיוק...!!!) אחרי הדייט הראשון הזה עדי הציע נישואין ובחסדי ה' העצומים היום אנחנו כבר בחודש השביעי ומחכים להתרחב בתור משפחה :)

מאחלים לכם שתמשיכו בעבודת הקודש שלכם,

משפ' יוספאן :)