זה התחיל בתמונה, המשיך לצאט ונגמר בחתונה..:) יש באתר משהו מאוד מזמין ונינוח פשוט להיות אנחנו.. הכרנו באתר, והקשר זרם נפלא, אחרי כמה פגישות ידענו שזה זה.. רצינו רק לעודד את כל הספקנים בדבר, מי שניחן ברגישות יוכל לזהות לפחות כמה הצעות טובות באתר..ממליצים בחום ומעודדים את המפעל הנפלא של היכרויות המחר :) אלעד ונעה יצהרי