הכרנו בשליש גן עדן, אני וארוסתי הטרייה.
מהרגע הראשון הבחנתי שמדובר באתר איכותי בתחומו ושיש שם סיכויים להצליח.
זה כבר לא סוד שגם באינטרנט יכולות להתרחש היכרויות רציניות. בכל מקרה מה' אישה לאיש..
תודה לאסף ובת-אל על האתר המעולה! ועל שליחותם החשובה אותה הם מקיימים במסירות.
בהצלחה לכל הרווקים והרווקות ובכלל כל אחד במקומו וכל אחד בדרכו:)