לצוות שליש גן עדן היקרים!
ת'אמת שאני לא מאמינה שאני כותבת את המכתב הזה!
תמיד קוראים אותו מהצד השני ומצחיק לחשוב שהפעם אני בצד הכותב..
רצינו להודות לכם מעומק הלב על הנס העצום שקרה לנו שזכיתם להיות חלק ניכר בו!
ב"ה בזכותכם מצאנו אחד את השני בלי שום סיכוי אפשרי והגיוני שיקרה!
אנחנו משני קצוות בארץ ואחרי שכנועים גדולים להיכנס לאתר עמיר פנה אלי ובכלל סירבתי לנסות ולא ראיתי שום סיכוי אפשרי לקשר ;)
אחרי שנה ארוכה ומרגשת מאוד זכינו לעמוד מתחת לחופה וקידושין!
תודה ענקית על הכול!
תיזכו למצוות והמשיכו במצווה הענקית הזאת!
בע"ה בקרוב אצל כול הרווקים והרווקות בישראל!
עמיר ואלישבע :)