שליש גן עדן שלום,
שנינו לא האמנו באתרי הכרויות אבל עובדה שזה עובד!
לפני כחודש התחתנו ואנחנו עדיין מתקשים להאמין. זה הדבר הכי טוב שקרה לנו ובלעדיכם זה לא היה קורה. יצאנו לא מעט לפני, אבל רק כשהכרנו אחד את השני ידענו שזה זה. אחרי 4 חודשים בלבד התארסנו. אז תודה ענקית! אנחנו מעריכים את העבודה שלכם ומאחלים לכם שעוד המון זוגות יכירו דרכיכם.
אביגדור ותהילה לאופר