ראשית נפתח ב.... המון, אבל המון תודות לכם, שב"ה בזכותכם זכינו להכיר אחד את השניה. לשנינו זה פרק שני בחיים... זה התחיל ב כ"ב בניסן תשע"ג (2-4-2013).
אבי: אצלי ב"ה זה היה מאוד מהיר , חברים המליצו לי , רשמתי וב"ה עוד באותו ערב זכיתי להכיר את "רעייתי לעתיד",
זה היה פשוט מושלם, המידות , היופי, החן ,כל מה שביקשתי הופיע בכרטסת אחת!
אופירה: נכנסתי לאתר עם הרבה חששות ,וב"ה זכיתי להכיר את אהוב לבי,
בעל מדהים ויקר ב"ה, בדיוק מה שחיפשתי,
אבי ואופירה : זהו... מכאן זה היה יותר מהר מלהזמין פיצה! כן , כן ...
נפגשנו במסעדה ,שוחחנו ,צחקנו , ידענו שזה זה .. אבל לא אמרנו.
נפגשנו בפעם השניה , זה היה ברור שזה זה ! אבל שתקנו .
כשבפעם השלישית נפגשנו...
אופירה: ללא תכנון מוקדם ,תוך כדי שיחה הוא פשוט הציע לי נישואין , במקום פסטוראלי מבין שיחיי העצים (וכמה עיזים מסביב)
אבי: זה היה יום מושלם !
מכאן הדרך לאושר היתה קצרה , ב"ה טוב באב הפכנו לבעל ואשה .
לכל המתלבטים, לכל המפחדים ,לכל החוששים מאתרי הכרויות למינהם , שליש גן עדן , זה אחרת !
כנסו, אל תפחדו, מדהים כמה האתר נוח, נגיש, ושומר על דיסקרטיות .
אל תמעיטו באתר זה , זה האתר שאולי ישנה לכם את החיים.
תודה לבורא עולם ותודה לשליש גן עדן
בהצלחה לכולם, ושיהיה במזל טוב.