לצוות שליש גן עדן היקר,
כמו רבים וטובים, גם אני (יפה) הגעתי לאתר מלאה סקפטיות וחוסר רצון אבל עם תקווה קטנה שאולי הוא פה. ובאמת כעבור חודש באתר הגיעה ההודעה ממקונן ולאחר התכתבות קצרה החלטנו להיפגש, שלושה חודשים לאחר מכן התארסנו והיום ב"ה אנחנו עושים את הצעדים הראשונים שלנו כזוג נשוי (: .
תודה רבה לכם שהייתם שליחים נאמנים בהקמת ביתנו,
מעריכים מקונן ויפה באבל