איך אפשר לדמיין אחרת.. מזל טוב לאביגיל ושלומי שהכירו בשליש גן עדן (:

איך אפשר לדמיין אחרת.. מזל טוב לאביגיל ושלומי שהכירו בשליש גן עדן (:

כשראינו אחד את השנייה לראשונה, לא דמיינו באותו רגע שפגשנו את החצי השני לעתיד, וכעת אנחנו לא מדמיינים את חיינו אחד בלעדי השני.. בלעדיכם כל זה לא היה קורה.

אביגיל ושלומי
03.02.2014
שליש הכירו באתר איך אפשר לדמיין אחרת.. מזל טוב לאביגיל ושלומי שהכירו בשליש גן עדן (:

לצוות שליש גן עדן היקר,

רצינו להודות לכם על שעזרתם לנו למצוא אחד את השני. הסיפור שלנו התחיל לפני כשנה וחצי. הכרנו דרך האתר. דיברנו בטלפון והחלטנו ששווה לנסות להיפגש.

כשראינו אחד את השנייה לראשונה, לא דמיינו באותו רגע שפגשנו את החצי השני לעתיד, וכעת אנחנו לא מדמיינים את חיינו אחד בלעדי השני. ב"ה אחרי שנה התארסנו ובתחילת דצמבר זכינו לעמוד תחת חופה וקידושין. השמחה הייתה גדולה וכעת אנו מאושרים להקים בית יהודי בישראל.

בלעדיכם כל זה לא היה קורה. אז תודה לכם שוב מקרב לב.

אביגיל ושלומי לוי