לצוות שליש גן עדן היקרים !!!
קודם רצינו להודות לה' שנתן לנו את הזכות ולזכות אחד בשניה. תודה גם לכם על האתר האיכותי שלכם, שבזכות זה שנרשמנו אליו הכרנו אחד את השניה. מהרגע שנפגשנו ידענו שזה זה ולפני חודש וחצי התחתנו.
שהיה חג פסח כשר ושמח, ושוב תודה, שלום ואליה חוטר