הנה זה בא.. מזל טוב לאביעד ויעלה שהכירו בשליש גן עדן :)

הנה זה בא.. מזל טוב לאביעד ויעלה שהכירו בשליש גן עדן :)

אחרי שיחה קצרה שארכה כשעתיים החלטנו שיהיה מעניין להיפגש ולפי הגרסה שלו כבר בפגישה הראשונה הוא ידע שתצמח מפה חתונה... כעבור ארבעה חודשים הוא כרע ברך והציע נישואין במקום בו נפגשנו לראשונה :)

אביעד ויעלה
24.07.2014
שליש הכירו באתר הנה זה בא.. מזל טוב לאביעד ויעלה שהכירו בשליש גן עדן :)

צוות שליש גן עדן היקר ולכל המחפשים... סיפור החתונה שלנו :)אז כמו כולם אנחנו יצאנו וחיפשנו לא מעט, עד שנפגשנו הספקנו להכיר, להיקשר, להתאהב, להיפרד, לא להאמין שיש מישהו שיתאים לנו וכשכמעט הרמנו ידיים זה בא.הרעיון של ההרשמה לאתר לא היה של אביעד הוא נבע מהתערבות שעשה עם ידידה שלו תמורת סמינר שהייתה אמורה להתחיל, ולה הוא לא יכל לסרב. הוא הכיר שם כמה בחורות עד שהודעה ממני הגיעה. ממש סיעתא דשמיא שהוא החליט דווקא לענות לי ולא להמשיך להתכתב עם מישהי אחרת. אחרי שיחה קצרה שארכה כשעתיים החלטנו שיהיה מעניין להיפגש ולפי הגרסה שלו כבר בפגישה הראשונה הוא ידע שתצמח מפה חתונה... כעבור ארבעה חודשים הוא כרע ברך והציע נישואין במקום בו נפגשנו לראשונה :) אז לכל המחפשים אנחנו רוצים לאחל לכם שתצאו מפה מהר עם בחיר/ת לבכם, שתמיד תשמרו על חיוך על השפתיים ועל אמונה שהאהבה בדרך והיא מגיעה אליכם.

אביעד ויעלה.