תודה רבה לכם אתר יקר. בזכותכם הכרנו אחד את השני. גם אנחנו בהתחלה היינו סקפטים שמכאן תבוא הישועה, אבל תדעו לכם משתמשים יקרים שזה אתר איכותי ויש פה באמת אנשים על רמה, ותנסו זה לא יכול להזיק (מנסיון אישי :). אנחנו ממליצים לכם לקחת את העניין ברצינות ולהאמין שהחצי השני שלכם יכול להיות ממש כאן באתר. בהצלחה ושוב תודה גדולה לכם. ושתדעו עוד הרבה בשורות משמחות.
רבקה ואמיר הראל