קראתי את הדף שלה וישר הבנתי שאני חייב לשלוח לה הודעה. רק אחרי שלושה שבועות היא החזירה לי, ואמרה שהיא לא מבינה איך פספסה את ההודעה הזאת.. אני הייתי בסך הכל הבחור השני שהיא יצאה איתו דרך האתר, ובכלל היא נרשמה לאתר והייתה סקפטית מאד לגבי הסיכויים.. בסוף קבענו להיפגש וב"ה הבנו מהר שמצאנו את החצי השני... ואנחנו חיים בשמחה ובאושר עד עצם היום הזה :)
תודה לשליש גן עדן שעזרו לנו להפוך את עולמנו לטוב ושלם יותר!