למערכת שליש גן עדן היקרים,
אנחנו - לינדה ואליהו ממליצים בחום על האתר לכל מכר/ה בודדים.. התמזל מזלנו ונפגשנו בזכותם!
נישאנו ב-י׳ב בתמוז, ה-10/7/2014. ותודה לאל אנחנו מאושרים מאוד ברוך ה׳, זהו פרק ב׳ עבור שנינו ולשנינו יש ילדים ויש סיעתא דישמייא גדולה וכולם מסתדרים יפה מאוד. תודה לאל וגם לכם כמובן!! ה׳ יברך אתכם! אנחנו מודים לכם מאוד.
לינדה ואלי