צוות 'שליש גן עדן' היקר, ב"ה אחרי חיפושים רבים מצאנו אחד את השנייה, ואחרי כמה חודשים של הכרות, בחודש חשוון תשע"ה, עמדנו מתחת לחופה.
אנו רוצים להודות לכם "שהכרתם" בינינו. יישר כוח על ההשתדלות והעשייה שלכם לזכות זוגות לבנות בית נאמן בישראל. זו ממש עבודת קודש. בהצלחה רבה לכל הרווקים והרווקות. אין ייאוש בעולם כלל. תודה מקרב לב!
שני ולארי