כשנכנסנו לאתר "שליש גן עדן" תרנו, חיפשנו את שאהבה נפשנו...
וכשפגשנו זה בתמונת זו הבנו כי סוף סוף מצאנו.
מאותו רגע ליבנו לאחד נשזר,
ועתיד ורוד ראינו, אל עבר המחר.
תודה לכם "שליש גן עדן" על שהפגשתם את הנפש התאומה אחת של השני.
אנו ממליצים בחום לכל אחד ואחת מכם שרוצה למצוא את הנפש התאומה שלו,
להיכנס לשליש גן עדן, ותראו שלא תתאכזבו...
מאיתנו: איתי והילה שמר