לא עוד סיפור :) מזל טוב גם לאתי ותומר שהכירו בשליש!

לא עוד סיפור :) מזל טוב גם לאתי ותומר שהכירו בשליש!

אחרי 15 שנים של חיפוש אין סופי, אין ספור פגישות ואכזבות הגיעה ההזדמנות... זו בסה"כ הייתה עוד אחת מהדרכים שניסינו כדי להגיד "ניסינו" לא באמת האמנו שזה באמת יכול לקרות... לשמחתנו טעינו! אל יאוש חברים זה באמת קורה זה לא רק סיפורים...

אתי ותומר גפן
31.03.2015
שליש הכירו באתר לא עוד סיפור :) מזל טוב גם לאתי ותומר שהכירו בשליש!

שבוע טוב לכולם! תודה רבה לצוות "שליש גן עדן" על העזרה הכה משמעותית במציאת החצי השני שלנו.אחרי 15 שנים של חיפוש אין סופי, אין ספור פגישות ואכזבות הגיעה ההזדמנות ממקום כל כך לא צפוי ("שליש") אף אחד מאיתנו לא האמין שאי פעם ימצא את החצי שלו באתר הכרויות וזו בסה"כ הייתה עוד אחת מהדרכים שניסינו כדי להגיד "ניסינו" לא באמת האמנו שזה באמת יכול לקרות... לשמחתנו טעינו! אל יאוש חברים זה באמת קורה זה לא רק סיפורים.תודה להקב"ה ול"שליש".שוב תודה,אתי ותומר גפן