צעד קדימה :) מזל טוב לדוד ומוריה שהכירו בשליש!

צעד קדימה :) מזל טוב לדוד ומוריה שהכירו בשליש!

סיימתי את הצבא והתחילו הדיבורים על הכרויות בין הח'ברה בישיבה, התחלתי לחשוב שאולי כדאי כן לנסות, ובשלב זה החלטתי לקחת צעד קדימה ונרשמתי לשליש גן עדן.. לאחר כמס' חודשים החלטנו להתחתן..

דוד ומוריה
28.05.2015
שליש הכירו באתר צעד קדימה :) מזל טוב לדוד ומוריה שהכירו בשליש!

לשליש גן עדן היקרים.כאשר חזרתי בתשובה תמיד שאלתי את עצמי איפה אכיר את אשתי. כששמעתי על אתרי הכרויות נרתעתי מזה וגם לא האמנתי בזה. סיימתי את הצבא והתחילו הדיבורים על הכרויות בין הח'ברה בישיבה, התחלתי לחשוב שאולי כדאי כן לנסות, ובשלב זה החלטתי לקחת צעד קדימה ונרשמתי לשליש גן עדן .כעבור כמה זמן של חיפושים בכרטיסים באתר שלחתי הודעה למוריה. בהתחלה חששתי, אולי זה לא ילך, אולי סתם שלחתי, אולי היא תסנן... אבל לא, כעבור כמה זמן היא שלחה לי הודעת תגובה והשאר היסטוריה. לאחר כמס' חודשים החלטנו להתחתן וכעבור שנה התחתנו..רצינו להגיד תודה רבה לכם על שזיכיתם אותנו להקים בית, ולהכיר אחד את השני.דוד ומוריה זנזורי