בשמחה ובאושר :) מזל טוב לאבי והילה שהכירו בשליש!

בשמחה ובאושר :) מזל טוב לאבי והילה שהכירו בשליש!

היינו שנינו אחד ממש מתחת לאף של השני.... שנינו מאותה עיר, למדנו בתיכונים צמודים אחד לשני. מעגל החברים שלנו משותף למדי (החברים הטובים שלו היו איתה בשבט) ובכל זאת, היינו צריכים את האתר כדי להיפגש (: וב"ה אנחנו נשואים בשמחה ובאושר...

אבי והילה
11.06.2015
שליש הכירו באתר בשמחה ובאושר :) מזל טוב לאבי והילה שהכירו בשליש!

היינו שנינו אחד ממש מתחת לאף של השני.... שנינו מאותה עיר, למדנו בתיכונים צמודים אחד לשני. מעגל החברים שלנו משותף למדי (החברים הטובים שלו היו איתה בשבט) ובכל זאת, היינו צריכים את האתר כדי להיפגש (: מי היה מאמין?!

הייתי הבחורה הראשונה אליה הוא פנה באתר, אני דווקא יצאתי עם כמה בחורים שלפניו שלמרות הסטיגמה התגלו כאיכותיים ממש!! וב"ה אנחנו נשואים בשמחה ובאושר, ומודים לכם על שהפגשתם ביננו! לולא אתם מי היה יודע כמה עוד היינו צריכים לחפש. בהערכה עצומה!

אבי והילה משיח