אחרי שמאסנו מהצעות לא קשורות החלטנו שעדיף לבחור לבד.
נכנסנו לשליש גן עדן ראינו תמונה ומשם התחיל סיפור האהבה.
התרשמנו מהכרטיס, מהפרטים ושלחנו הודעה אחד לשניה.
לאחר שבועיים של התכתבויות נפגשנו פעם ראשונה ומשם זה זרם עד החתונה.
כיום נשואים באושר עם תינוק חדש שרק נולד ומודים לה' על כל המהלך.
מודים מאוד לצוות האתר שהיו שליח לה' יתברך.
בברכה גיתית ואסף
