גם אנחנו זכינו להכיר בשליש גן עדן!
בהתחלה לא האמנתי בהיכרות באינטרנט, ואפילו קצת חששתי מזה. אך לאחר זמן מועט יחסית של הרשמה לאתר, זכיתי להכיר מישהי והגעתי לגן עדן הפרטי שלי.. תודה לאתר ולצוות שנותנים לאנשים את האפשרות להכיר ולבנות את ביתם.. בהצלחה לכולם!!
מזל ומאור מרשה!