אין יאוש :) מזל טוב לרם ונסיה שהכירו בשליש!!

אין יאוש :) מזל טוב לרם ונסיה שהכירו בשליש!!

נרשמתי לאתר שליש גן עדן והתחלתי לדפדף, בדקתי, הכרתי ויצאתי לדייטים.. אחרי חצי שנה של קשר רציני התארסנו וכעבור 3 חודשים החלטנו להתחתן.. לכל הרווקים והרווקות תזכרו שאין יאוש כלל :)

רם ונסיה
19.11.2015
שליש הכירו באתר אין יאוש :) מזל טוב לרם ונסיה שהכירו בשליש!!

'קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף'

בראש ובראשונה, תודה גדולה לבורא עולם שחיבר בינינו, ושלח לי את אשתי היקרה, כשמה כך היא - נסיה - נס ה...'

נרשמתי לאתר שליש גן עדן והתחלתי לדפדף, בדקתי, הכרתי ויצאתי לדייטים. לא התלהבתי מהבנות שפגשתי ולכן ירד לי החשק מלהמשיך לחפש, החלטתי לעזוב את האתר לכמה חודשים.

אחרי חצי שנה, ניסיתי שנית. נכנסתי ודפדפתי ותוך כדי חיפוש, נסיה שלחה לי הודעה. חשבתי לעצמי: "ננסה, מה כבר יכול להיות?".. התכתבנו והחלפנו מספרים, דיברנו בטלפון שבועיים ואז החלטנו להפגש.

ומאז שנפגשנו לא יכולנו להפרד... אחרי חצי שנה של קשר רציני התארסנו וכעבור 3 חודשים החלטנו להתחתן והיום אנחנו נשואים באושר...

תודה לכם- שליש גן עדן, אתם עושים עבודת קודש, ולכל הרווקים והרווקות תזכרו שאין יאוש כלל :)

רם ונסיה הקל