צוות שליש גן עדן יקרים!
רק רצינו להגיד ~תודה~ גדולה וחמה על שהייתם שליחי הקב"ה להיכרות שלנו. השבוע חגגנו חודש לחתונה המהממת שלנו, ולכם חלק גדול בנס זה. שהקב"ה ישלח לכם עוד כוחות להמשך עשייה משובחת ושמחה!
מעריכים ומודים מכל הלב, ♥ איתי רפאל ומיכל מלכה ♥