במרחק הליכה :) מזל טוב לאברהם ורחלי שהכירו בשליש!

במרחק הליכה :) מזל טוב לאברהם ורחלי שהכירו בשליש!

באתי מאוד סקפטית, אבל לשמחתי אברהם היה הראשון שיצרתי איתו קשר ממש ושנפגשתי איתו, ומשם הדרך לאירוסין הייתה חלקה ובטוחה... כך יצא שלקח לי יותר זמן למצוא שמלת כלה מאשר למצוא חתן :-)

אברהם ורחלי
11.01.2016
שליש הכירו באתר במרחק הליכה :) מזל טוב לאברהם ורחלי שהכירו בשליש!

מערכת שליש גן עדן, שלום רב! אמנם האימייל נשלח באיחור... אבל עדיף מאוחר מלעולם לא. שמנו, רחלי ואברהם משה, רצינו לספר בשמחה שבזכות ההיכרות באתר התחתנו באושר לפני כארבעה חודשים! אני, רחלי, באתי מאוד סקפטית, אבל לשמחתי אברהם היה הראשון שיצרתי איתו קשר ממש ושנפגשתי איתו, ומשם הדרך לאירוסין הייתה חלקה ובטוחה... כך יצא שלקח לי יותר זמן למצוא שמלת כלה מאשר למצוא חתן :-)להפתעתנו, כל החיים גרנו במרחק הליכה קצר של 10 דקות אחד מהשני, ורק דרך האתר זכינו להכיר. הרגשנו שיד ה' כיוונה את שנינו לעשות את הצעד ולהירשם לאתר, בלעדי ההחלטה הזאת כנראה שלא היינו מכירים!

מצרפים לכם תמונה מבוקר מאושר שלנו ביחד. תודה רבה לכם והצלחה בכל :-)אברהם ורחלי