מעומקא דליבא :) מזל טוב מכל הלב לברכה ודוד שהכירו בשליש!!

מעומקא דליבא :) מזל טוב מכל הלב לברכה ודוד שהכירו בשליש!!

מכיון שבקריאת הכרטיס לראשונה לא חשבתי שיש כאן פוטנציאל הסתפקתי בהודעה קצרצרה ולא מושקעת.. לאחר שנים של חיפושים מצאנו אחד את השניה!

ברכה ודוד
11.02.2016
שליש הכירו באתר מעומקא דליבא :) מזל טוב מכל הלב לברכה ודוד שהכירו בשליש!!

לצוות אתר השידוכים שליש גן עדן,

שדכנים שלנו יקרים, כל מילה שכאן תכתב אין באמת ביכולתה לבטא את מלא הוקרת התודה והכרת הטוב השלוחה אליכם אך בכל זאת ננסה ולו במעט. זכויות רבות יש לכם בהקמת בתים בישראל והנה זכינו אנו גם להכיר באמצעותכם.

דוד: מכיון שבקריאת הכרטיס לראשונה לא חשבתי שיש כאן פוטנציאל הסתפקתי בהודעה קצרצרה ולא מושקעת..

ברכה: לא תליתי תקוות בהכרות דרך אתר אינטרנט, נכנסתי למחוק את הכרטיס שהופשר, היו כמה הודעות, אחת מהן של דוד, חזרתי אליו והשאר היסטוריה.

לאחר שנים של חיפושים מצאנו אחד את השניה, תודה לכם!! מעומקא דליבא מבקשים אנו לברך אתכם בהצלחה מרובה, תחזקנה ידיכם.

ברכה ודוד.