לשליש גן עדן היקרים, רצינו להודות לכם על החיבור המיוחד שנרקם דרכיכם. זכיתי להכיר את לירז, בחור מדהים טוב לב ואמיתי. וגם הוא הבין שזכה בי...הכרתי את בתאל, אישה מתוקה ובעלת לב זהב. נפגשנו, התאהבנו וברוך השם התחתנו, זוהי מתנה משמים שירדה... פשוט שליש גן עדן.. תודה לכם על שאתם קיימים ובזכותכם עוד הרבה בונים בתים כשרים בהצלחה לכולם ושוב תודה.. :)בתאל ולירז.