לאתר שליש גן עדן, רצינו להודות על עבודת הקודש, והחסד שאתם עושים עמנו. על תקווה מופלאה. כשהגענו לאתר, כל אחד מאיתנו היה קצת סקפטי. ניסינו כמה אופציות, לבסוף הכרנו אחרי כמה וכמה פגישות שכל אחד מאיתנו עבר. ראינו שאין יאוש בעולם כלל, רק להתאמץ טיפה ועם עזרתכם הכל אפשרי... תודה רבה, יוסף ואודליה שרעבי