לכבוד צוות שליש גן עדן היקרים,
אנו, שלום ואסנת, רוצים להודות לכם מקרב הלב על האתר בו זכינו להכיר ולהנשא בשעה טובה ומוצלחת. עבור שנינו זהו זיווג שני, ובו מצאנו האחד את השני. מצ"ב תמונה מיום חתונתינו שהתקיימה בו' אדר ב' תשע''ו בעיה"ק מודיעין עילית.
יישר כח גדול ושתמשיכו לזכות לעשות למען הפנויים והפנויות שמשוועים לקשר בר קיימא. "משנכנס אדר מרבין בשמחה". בהצלחה לכולם,
שלום ואסנת