אהבה חדשה :) מזל טוב לעדנה ויוסי שהכירו בשליש!

אהבה חדשה :) מזל טוב לעדנה ויוסי שהכירו בשליש!

רגע לפני להחלטתי להתנתק שלחתי בפעם הראשונה הודעה ליוסי שנענה לי מיד. החלטנו להפגש וממש כבר באותו היום הרגשנו שזה זה.... לא האמנו שעוד קיימת אהבה חדשה בגילנו... הופתענו לגלות שקיימת אהבה שנייה ואפילו גדולה יותר מהראשונה...

עדנה ויוסי
20.06.2016
שליש הכירו באתר אהבה חדשה :) מזל טוב לעדנה ויוסי שהכירו בשליש!

לצוות שליש גן עדן שלו' רב,

יוסי ואני הכרנו דרך האתר שלכם, שנינו היינו אחרי קשרים ארוכים, מאכזבים ומייגעים.

שנינו עברנו דרך ארוכה של כשלונות עם המין השני והיינו די מיואשים אחרי מציאת האחד/אחת שלנו. הרגשנו שזה כבר לא יקרה וחשבנו גם להתנתק מהאתר מאחר שגם דרכו נחלנו כשלונות ואכזבות. בנר שני של חנוכה ורגע לפני להחלטתי להתנתק שלחתי בפעם הראשונה הודעה ליוסי שנענה לי מיד. החלטנו להפגש וממש כבר באותו היום הרגשנו שזה זה.

לא האמנו שעוד קיימת אהבה חדשה בגילנו (שנינו בני 42) וחשבנו שאם ניצור קשר הוא יהיה למטרת קשר בלבד, אך ללא אהבה. הופתענו לגלות שקיימת אהבה שנייה ואפילו גדולה יותר מהראשונה.

היום אנו נשואים מזה חודש באושר, הבנה, אמון, הדדיות ואהבה.

לכל אלה המרגישים כי כבר אין תקווה, דעו שאין ייאוש בעולם וכי הקב"ה מזמן לכם את האהבה לה יחלתם ממש עוד מעט. עדנה ויוסי