שליש גן עדן היקרים,
גם אנחנו היינו סקפטים ומלאי חששות מול הקונספט של הכרות באינטרנט, אבל לא היה סיכוי שהיינו נפגשים בשום מקום אחר!!
למרות שזה לקח כמה חודשים ושני נסיונות (עד שהוא ענה לי..) קשקשנו בצ'אט, דיברנו, נפגשנו והמשכנו ביחד עד החופה.
תודה,
אריאל ועדה
