סקפטים? מזל טוב לאריאל ועדה שהכירו בשליש!!

סקפטים? מזל טוב לאריאל ועדה שהכירו בשליש!!

גם אנחנו היינו סקפטים ומלאי חששות מול הקונספט של הכרות באינטרנט, אבל לא היה סיכוי שהיינו נפגשים בשום מקום אחר!! למרות שזה לקח כמה חודשים ושני נסיונות (עד שהוא ענה לי..) קשקשנו בצ'אט, דיברנו, נפגשנו והמשכנו ביחד עד החופה.

אריאל ועדה
17.07.2016
שליש הכירו באתר סקפטים? מזל טוב לאריאל ועדה שהכירו בשליש!!

שליש גן עדן היקרים,

גם אנחנו היינו סקפטים ומלאי חששות מול הקונספט של הכרות באינטרנט, אבל לא היה סיכוי שהיינו נפגשים בשום מקום אחר!!

למרות שזה לקח כמה חודשים ושני נסיונות (עד שהוא ענה לי..) קשקשנו בצ'אט, דיברנו, נפגשנו והמשכנו ביחד עד החופה.

תודה,

אריאל ועדה