סוף מסע :) מזל טוב לשימי ויוספית שהכירו בשליש!

סוף מסע :) מזל טוב לשימי ויוספית שהכירו בשליש!

שלחתי לשימי הודעה, לקח לו קצת זמן לענות, אך מרגע שהתחלנו לצאת, נכנסנו למסע שהוביל לחתונה :)

שימי ויוספית
25.07.2016
שליש הכירו באתר סוף מסע :) מזל טוב לשימי ויוספית שהכירו בשליש!

הכרנו בשליש גן עדן לפני שנתיים, שלחתי לשימי הודעה, לקח לו קצת זמן לענות, אך מרגע שהתחלנו לצאת, נכנסנו למסע שהוביל לחתונה :)

אין ברכה גדולה יותר מאתר כמו שליש גן עדן! אנו מודים על הזכות להכיר בדרך זו, יש מין ערך מסוים לפגוש בן אדם על פי תחושת בטן בלבד, כביכול בלי הביטחון שיש מישהו נוסף שמכיר אותו. וכך ההיכרות שלנו הייתה- שלנו, שלנו בלבד.

רק בשמחות, שימי ויוספית