הכרנו בשליש גן עדן לפני שנתיים, שלחתי לשימי הודעה, לקח לו קצת זמן לענות, אך מרגע שהתחלנו לצאת, נכנסנו למסע שהוביל לחתונה :)
אין ברכה גדולה יותר מאתר כמו שליש גן עדן! אנו מודים על הזכות להכיר בדרך זו, יש מין ערך מסוים לפגוש בן אדם על פי תחושת בטן בלבד, כביכול בלי הביטחון שיש מישהו נוסף שמכיר אותו. וכך ההיכרות שלנו הייתה- שלנו, שלנו בלבד.
רק בשמחות, שימי ויוספית