שווה זהב :) מזל טוב לאתי ואלירן שהכירו בשליש!

שווה זהב :) מזל טוב לאתי ואלירן שהכירו בשליש!

שלחתי לאלירן הודעה אם הוא מעוניין להכיר.. דיברנו בהתחלה קצת בהודעות והחלטנו להיפגש, היה ממש כייף בפגישות! הכרנו לעומק וגיליתי בנאדם זהב, וברוך ה' החלטנו ביחד שזה הזמן שנקים את הבית הפרטי שלנו :)

אתי ואלירן
08.08.2016
שליש הכירו באתר שווה זהב :) מזל טוב לאתי ואלירן שהכירו בשליש!

שליש גן עדן היקרים,

הכרנו דרך האתר.. שלחתי לאלירן הודעה אם הוא מעוניין להכיר, פניתי אליו ממראה חיצוני בלבד - הוא היה נראה לי ממש חמוד! דיברנו בהתחלה קצת בהודעות והחלטנו להיפגש, היה ממש כייף בפגישות! הכרנו לעומק וגיליתי בנאדם זהב, וברוך ה' החלטנו ביחד שזה הזמן שנקים את הבית הפרטי שלנו :) אתי ואלירן