אחרי שנים של חיפושים ודייטים רבים גם אנו הכרנו דרך האתר. אמנם הדרך עד לחופה לא הייתה קצרה כ"כ אך ב"ה התחתנו לפני מספר חודשים.
אנחנו רוצים להודות לצוות האתר - שירבו בשורות טובות ובניית בתים בזכותכם.
ולכל הנמצאים באתר - תמשיכו לקוות, לנסות ולהשתדל, גם אם לפעמים זה מעייף. אולי בן/בת הזוג שלכם נמצאים כאן.. שב"ה המאמצים יניבו פרי והעיקר - תזכרו שזוגיות היא עבודה.
תודה!
אורי ורינת