אני בת 34, מעולם לא זכיתי להתחתן...
ערב אחד עשיתי התבודדות בים על השידוך שלי. יומיים לאחר מכן, קיבלתי הודעה באתר מהשידוך שלי. צחקתי וחשבתי לעצמי, מה הסיכוי שבעלי באמת יהיה במקום הכי לא צפוי.
החלטנו להיפגש. כעבר כמה פגישות הבנו שנינו, שבקרוב נהפוך להיות נשמה אחת.
ישתבח שמו לעד. זכינו להתחתן לאחר חודשיים וחצי של היכרות, החתונה נערכה לפני חודש בדיוק.
אני רוצה להודות לכם שדרכיכם, אתר "שליש גן עדן", זכינו לעמוד תחת חופה וקידושין.
בהצלחה רבה לכולם!
אין יאוש בעולם כלל.