המלצה מכל הלב!
לכל הרווקים והרווקות קודם כל שיהיה לכם שנה טובה שיהיה לכם שנה מוצלחת ומשגשגת בכל :)
לכל המנויים באתר, רציתי לשבח ולהודות למפעילי האתר על הכלי תקשורת הזה שעזר לי למצוא ולהכיר את אהבת חיי, שלמעשה חציתי את הארץ לרוחבה בשבילה ! והיה שווה כל מאמץ. ב"ה הכרנו באתר לפני שנה וקצת והיום כבר אנחנו נשואים באושר ועושר.
אז המלצה קצרה- אל יאוש, עם הרבה תקוות ותפילות, בע"ה גם אתם תזכו להיכנס לחופה בשנה החדשה!
ממליצים בחום,
חיים וליבת