שווה כל מאמץ :) מזלטוב לחיים וליבת שהכירו בשליש!

שווה כל מאמץ :) מזלטוב לחיים וליבת שהכירו בשליש!

למעשה חציתי את הארץ לרוחבה בשבילה ! והיה שווה כל מאמץ. ב"ה הכרנו באתר לפני שנה וקצת והיום כבר אנחנו נשואים באושר ועושר...

חיים וליבת
27.10.2016
שליש הכירו באתר שווה כל מאמץ :) מזלטוב לחיים וליבת שהכירו בשליש!

המלצה מכל הלב!

לכל הרווקים והרווקות קודם כל שיהיה לכם שנה טובה שיהיה לכם שנה מוצלחת ומשגשגת בכל :)

לכל המנויים באתר, רציתי לשבח ולהודות למפעילי האתר על הכלי תקשורת הזה שעזר לי למצוא ולהכיר את אהבת חיי, שלמעשה חציתי את הארץ לרוחבה בשבילה ! והיה שווה כל מאמץ. ב"ה הכרנו באתר לפני שנה וקצת והיום כבר אנחנו נשואים באושר ועושר.

אז המלצה קצרה- אל יאוש, עם הרבה תקוות ותפילות, בע"ה גם אתם תזכו להיכנס לחופה בשנה החדשה!

ממליצים בחום,

חיים וליבת