לחפש ולמצוא :) מזל טוב לאודליה ואסף שהכירו בשליש!

לחפש ולמצוא :) מזל טוב לאודליה ואסף שהכירו בשליש!

אומרים שלחפש את עצמך זה כמו לחפש אהבה,.. ההכרות באתר הייתה קצרה מאוד.. אחרי 9 חודשים התארסנו :) בזכותכם הכרנו וגם אחי וגיסתי הכירו דרכיכם ועוד כמה מכרים שקרובים לנו..

אודליה ואסף
29.12.2016
שליש הכירו באתר לחפש ולמצוא :) מזל טוב לאודליה ואסף שהכירו בשליש!

שליש גן עדן היקרים..

אומרים שלחפש את עצמך זה כמו לחפש אהבה, וכשתמצא את עצמך תמצא אהבה, כי הם בעצם אותו דבר. החיפוש שלנו בנפרד, אל תוכנו, קרב אותנו להשלים את החצי השני שלנו, לחיבור הנשמה שלנו יחדיו.

ההכרות באתר הייתה קצרה מאוד. התכתבנו מעט וישר אחרי זה עברנו לווטסאפ, ואחרי 9 חודשים התארסנו :) התחתנו לפני 3 חודשים בי"ג אלול. בזכותכם הכרנו וגם אחי וגיסתי הכירו דרכיכם ועוד כמה מכרים שקרובים לנו.. השם שלכם רץ במעגלים שקרובים לנו, ומחבר אותנו ואותם. אתם עושים עבודה מעולה! רצינו להודות לכם על פועלכם ועל עצם קיומכם.

תבורכו, תודה ושוב תודה :)

אודליה ואסף