שליש גן עדן היקרים,אז.. כמו שכולם כותבים, באמת היינו סקפטיים לגבי העניין. אבל ב"ה אנו כ"כ שמחים על הצעד הגדול הזה. האתר מומלץ בחום, כי אם לא תנסו לא תדעו.אנו רוצים להודות לכם מקרב לב על המתנה העצומה שהענקתם לנו. מוקירים ומעריכים בלי סוף,עקיבא וליאת:)