מכל הלב :) מזל טוב לגליה ושי שהכירו בשליש!

מכל הלב :) מזל טוב לגליה ושי שהכירו בשליש!

אז הכל התחיל לפני שנה פלוס.. אני כבר הייתי רשומה באתר 8 חודשים וכבר כמעט שהרמתי ידיים. אחרי כמה דייטים כושלים קיבלתי עוד הודעה, מהאיש ששינה לי את החיים...

גליה ושי
05.02.2017
שליש הכירו באתר מכל הלב :) מזל טוב לגליה ושי שהכירו בשליש!

אז הכל התחיל לפני שנה פלוס.. אני כבר הייתי רשומה באתר 8 חודשים וכבר כמעט שהרמתי ידיים. אחרי כמה דייטים כושלים קיבלתי עוד הודעה, מהאיש ששינה לי את החיים, תוך זמן כל כך קצר שאף פעם לא חלמתי שככה זה יהיה. הוא עוד לא פתח מנוי, החליט לנסות בעצת הרב שלו... היה באתר רק כמה ימים ושלח לי הודעה, עניתי לו וככה התחילו שבועיים של התכתבויות. קבענו להיפגש במוצ"ש, בסוף נפגשנו כבר בחמישי..

וכבר מהפגישה הראשונה ידענו שזה זה. לאחר חודשיים יחד הוא הציע לי נישואים ותוך 5 חודשים כבר עמדנו תחת החופה. ברוך ה' הקמנו את ביתנו הכשר בישראל בזכות אנשים מדהימים בשליש גן עדן.

אז תודה רבה מכל הלב 3> גליה & שי