שליש גן עדן שלום,
ברצוננו להודות ולפרסם את הכרת הטוב! ההיכרות בינינו היתה קצרה יחסית. תוך ארבעה ימים כבר יצרנו קשר טלפוני, ולאחר שלושה וחצי חודשים הגיעה הצעת הנישואים המרגשת. בשבח והודאה ל ה' יתברך התחתנו בספטמבר האחרון.
תודה לכם שליש גן עדן על שהייתם חלק בהיכרות שלנו. היו ברוכים על עשייתכם המבורכת.
מי ייתן ובע"ה תזכו לחתן עוד זוגות בישראל.
הראל ושמרית