רציתי להודות לאתר על ההשקעה באתר, ובשירות האדיב..
התכתבנו בקצרה באתר וקבענו..ברגע שראינו אחד את השני היה "צלצול קטן בלב" (ביטוי של הרבנית ימימה מזרחי) ש"זה זה"- The one.
ברגע שהזמן הגיע בשמים ה' שולח...אנו צריכים רק להיות קשובים למציאות.
ברכה והצלחה,אריה והילה