צלצול קטן בלב :) מזל טוב לאריה והילה שהכירו בשליש

צלצול קטן בלב :) מזל טוב לאריה והילה שהכירו בשליש

ברגע שהזמן הגיע בשמים ה' שולח... אנו צריכים רק להיות קשובים למציאות.

אריה והילה
27.04.2017
שליש הכירו באתר צלצול קטן בלב :) מזל טוב לאריה והילה שהכירו בשליש

רציתי להודות לאתר על ההשקעה באתר, ובשירות האדיב..

התכתבנו בקצרה באתר וקבענו..ברגע שראינו אחד את השני היה "צלצול קטן בלב" (ביטוי של הרבנית ימימה מזרחי) ש"זה זה"- The one.

ברגע שהזמן הגיע בשמים ה' שולח...אנו צריכים רק להיות קשובים למציאות.

ברכה והצלחה,אריה והילה