הודעות
אהבו אותי
חיפוש
צפיות
בלוג
פרופיל
תודה לשליש גן עדן!
ברצוני לשתף אתכם בהיכרות המדהימה והמוצלחת שהייתה לנו באתר-
אחרי מפגש שני, החלטנו שזה זה- ולאחר 4 חודשים היינו תחת החופה!
אנחנו נשואים קרוב לחצי שנה,
ועל כך אין לי אלא להודות לצוות "שליש גן עדן" ולבורא עולם.
שירז ואביב