
לצוות שליש גן עדן
הסיפור שלי אצלכם התחיל כשהתחלתי לחפש ותוך כדי רפרוף, נתקלתי בכרטיס של רועי. סימנתי לו 'לייק', (הוא היחיד שזכה לכך. ;) )
מאז התחלנו להתכתב ולדבר. הוא היחיד שנתתי לו את מספר הטלפון שלי והיחיד שנפגשתי איתו. אחרי כמה ימים של קשר טלפוני נפגשנו.
ישר נוצר חיבור מעולה, עם כל פגישה נוספת הבנתי יותר ויותר שהוא בדיוק מה שחיפשתי, התאהבתי קשות.. וכעבור 11 חודשים הוא הציע לי נישואין :)
וכעבור 11 חודשים נוספים אחרי החתונה נולדה לנו ילדה מדהימה)))
אז תודה רבה לאתר שליש גן עדן כי בזכותכם אני חיה בגן עדן.