לשליש גן עדן היקרים,
לאחר ציפייה של שנים ארוכות בחיפוש החצי השני, זכינו להינשא בגיל 40+. שנינו עברנו תחנות רבות ומגוונות בחיינו, בתחום האקדמי, המקצועי, האישיותי והרוחני. שנינו הגענו מרקע שונה, דבורה מבית מרוקאי, בת אמצעית מתוך 11 ילדים ואני הקטן ממשפחה אשכנזית בת 3 נפשות. שנינו עמדנו מול אתגרים שונים בחיינו, אשר כל אחד מאיתנו הפך אותם למנוף לצמיחה והגעה להישגים משמעותיים.
באחד הערבים בהם גלשתי באתר "שליש גן-עדן", ראיתי את הכרטיס של דבורה באתר. התרשמתי לטובה מהדברים שכתבה על עצמה ומיופייה הרב, השארתי לה הודעה, והיא חזרה אליי.
על אף שראיתי שהיא בעלת תואר דוקטורט ואני חסר תואר אקדמי. החלטתי לאזור אומץ ולפנות אליה. אמרתי לעצמי שאם היא הזיווג שלי, הקב"ה כבר יעשה שלהבדלים האלה לא יהיה משקל.
לאורך הדרך של התגבשות הקשר בינינו, ראינו נקודות רבות של סייעתא דשמיא מיוחדת. הדברים אצלנו זרמו והצליחו, כאילו יד מכוונת מלמעלה פותחת לנו את הדרך. כשיש אנרגיות טובות בקשר, הדבר מקרין על כל הסביבה וזה גם מה שהעידו האנשים שהשתתפו באירוסין ובחתונה.
אנו מכירים טובה רבה לאתר על שהיה השליח מאת הקב"ה להפגיש בינינו, לפלטפורמה שבנויה בצורה חכמה וידידותית. ומסיפורנו ניתן ללמוד, שיש להעז ולנסות, גם כשנראה באופן חיצוני שיש קשיים או פערים, ולעולם אין להתייאש ממציאת הזיווג, גם בגיל מאוחר.
מקווים שהסיפור שלנו ייתן רוח גבית לאנשים שמחפשים זוגיות בשנים מתקדמות לחייהם, שיפיח בהם כוח, אמונה ותקווה שזה עוד יגיע, אנו מאחלים לכל משתמשי האתר שיזכו לזיווג מן השמיים במקום ובזמן הנכונים להם.
גיל ודבורה