לשליש גן עדן היקרים!
נרשמתי לאתר אחרי הרבה ביקורות טובות כדי למצוא את החצי השני שלי ועשיתי מנוי לעשרה חודשים, ככל שעברו החודשים נהייתי יותר ויותר סקפטי ולא כל כך האמנתי שאצליח למצוא דרך האתר מישהי שתתאים לי..
בסיעתא דשמיא ענקית זכיתי להכיר את שירה אשתי ממש שבועיים לפני שנגמר לי המנוי, התחלנו להתכתב והשאר היסטוריה.. ברוך השם התחתנו לפני מס' חודשים :)
אוריאל ושירה