שלום רב,
שמי ורד בת אור מרחובות בת 45, לאחר שניסיתי לצאת לשידוכים בעזרת שדכנים ושדכניות וראיתי שחלומי להקים בית לא מתגשם, נסעתי לצדיק מזוויל בירושלים להתפלל על כך. כבחורה דתיה לא צעירה, התחילו להתגנב לליבי מחשבות שאולי זה כבר לא יקרה. שוחחתי עם חברתי אדית והיא אמרה לי" "לקדוש ברוך הוא אין גיל הוא הכל יכול", אך עדיין חששתי שאשאר לבד.
ערב אחד ישבתי בבית ואמרתי לעצמי: "ורד את חייבת לעשות מעשה" ונרשמתי לאתר שליש גן עדן.
המשכתי להתפלל ולשאת באמונה ובטחון שאבא שבשמיים ידאג לי. לאחר זמן קצר הכרתי את ליאור יהוד מתל אביב.
לאחר כמה פגישות ידעתי שהוא האחד שלי, אך ליאור לא היה מוכן עדיין להתמסד ולהקים משפחה. היתה לנו פרידה של כמה חודשים שבהם ניסיתי להמשיך הלאה, אך ליאור עדיין היה בליבי. האמנתי שנחזור כי הוא איש מיוחד והתפללתי להשם כל הזמן שיאיר לי בעניין, האם ליאור הוא הזיווג שלי?
ואכן לאחר מספר חודשים ליאור ביקש להיפגש. אין לכם מושג כמה הודיה והתרגשות עברה בי מהמפגש הזה, לא ידעתי למה לצפות, וליאור הפתיע אותי, ישר ולעניין דיבר על חתונה ולהקים משפחה.
בשבח והודיה להשם יתברך הכל יכול, אני וליאור זכינו להנשא ולהתקדש בראש חודש אלול תשע״ו.
אני מודה לאתר שליש גן עדן שהיה כלי והמקום להכיר לי את אשר אהבה נפשי.
תודה מעומק הלב.