הם נועדו זה לזו - ונפגשו כאן בשליש!

הם נועדו זה לזו - ונפגשו כאן בשליש!

שנינו מרגישים שנועדנו זה לזו אבל אילולא אתם מי יודע כמה זמן עוד היה עובר עד שהיינו נפגשים. חייבת להודות שהדרך לא תמיד הייתה קלה... אבל... אני יכולה לומר בפה מלא שזה (וכמובן גם בעלי :) היה שווה את זה.

אופיר ואוריין
16.07.2017
שליש הכירו באתר הם נועדו זה לזו - ונפגשו כאן בשליש!

לצוות שליש גן עדן היקרים,

שנינו מרגישים שנועדנו זה לזו אבל אילולא אתם מי יודע כמה זמן עוד היה עובר עד שהיינו נפגשים. חייבת להודות שהדרך לא תמיד הייתה קלה , אבל אחרי שנתיים באתר (שבהן הכרתי באמת אנשים מדהימים, פשוט לא את האחד שלי) אני יכולה לומר בפה מלא שזה (וכמובן גם בעלי :) היה שווה את זה. אתם עושים שליחות נהדרת ומצווה גדולה והאתר שלכם באמת יהלום ייחודי בתוך עולם הדייטינג ואתרי ההיכרויות. אז תודה רבה רבה!! אופיר, אוריין ובוטן שבדרך :)