לצוות שליש גן עדן היקרים,
שנינו מרגישים שנועדנו זה לזו אבל אילולא אתם מי יודע כמה זמן עוד היה עובר עד שהיינו נפגשים. חייבת להודות שהדרך לא תמיד הייתה קלה , אבל אחרי שנתיים באתר (שבהן הכרתי באמת אנשים מדהימים, פשוט לא את האחד שלי) אני יכולה לומר בפה מלא שזה (וכמובן גם בעלי :) היה שווה את זה.
אתם עושים שליחות נהדרת ומצווה גדולה והאתר שלכם באמת יהלום ייחודי בתוך עולם הדייטינג ואתרי ההיכרויות.
אז תודה רבה רבה!!
אופיר, אוריין ובוטן שבדרך :)