לצוות האתר,
בראש ובראשונה רצינו להגיד תודה לקדוש ברוך הוא, בורא עולם, שבלעדיו שום דבר לא יכל להתקיים!
ולכם שליש גן עדן, שדרככם הכרתי את אישתי, אהבת חיי.
הכרנו באתר ועל אף המרחק הפיזי בינינו, בין נתניה ליבנה החלטנו להתאמץ ולנסות. המאמץ השתלם, גילינו אחד את השניה, ושנינו הבנו שמכאן זה רק יתקדם ויבנה.
אז אחרי 3 חודשים של חברות טובה מלאה בצחוק, אושר, אהבה ושמחה, הצעתי לה נישואין. זכינו להתחתן ב14.3 ומאז אנחנו יחד, בזכותכם. :)
תודה על הכל :)
ליאב ואורטל בוקרה.